poniedziałek, 9 lipca 2012

Dekoracje, świecidełka i bibeloty

Nie szata zdobi człowieka - to moje ulubione przysłowie, które powtarzam gdy zaglądając do szafy nie mam w co się ubrać. Swoją drogą wymówka idealna jednak niestety nie dla przyszłej Panny Młodej. Każdy niemal najmniejszy detal musi bowiem
w tym dniu być dopracowany z największą starannością. Ale czy tylko strój jest najważniejszy w tym dniu? Ostatnio przeglądając najróżniejsze strony internetowe z pomysłami na dekorację sali dostałam dosłownie oczopląsu. Balony, świecidełka, opadające tkaniny...Pomysłów wiele, każdy na swój sposób ujmuje niepowtarzalnością,
 a czasem nawet nutką szaleństwa!
Postanowiłam zatem zabawić się w detektywa niesamowitych dekoracji! Swoje poszukiwania niczym Sherlock Holmes rozpoczęłam na terenie Suwałk! Nie bez przyczyny prawdziwym jest wers z wiersza Stanisława Jachowicza "Cudze chwalicie swego nie znacie..."! Mile zaskoczyła mnie "wirtualna wyprawa" po firmach zajmujących się dekorowaniem sal weselnych, kościółków i wszystkiego co Państwo Młodzi chcieliby mieć udekorowane.:) Tą wiedzę postanowiłam przekazać wam: zapraszam na kącik suwalskich dekoratorów!
Na tapetę dziś przygotowałam mojego pierwszego "wybranka":)


DEKORATORIUM prowadzone przez dwie niesamowicie pozytywne kobiety Asię i Wiolę posiadające nieograniczoną bazę pomysłów. Nie ma dla nich rzeczy niemożliwych -dosłownie!:)Pasja połączona z talentem niejedno ponure miejsce ożywiła koncertem niepowtarzalnych dekoracji!



Przeglądając ofertę DEKORATORIUM dowiedziałam się czym dokładnie zajmują się Wiola z Asią:) Dekoracje sal weselnych, kościołów, domów Panny Młodej oraz tego co mężczyźni lubią najbardziej- samochodów! Pomyślałam, że umieszczę zdjęcie samochodu "ubranego" przez dziewczyny! Tak by po długich poszukiwaniach weselnych inspiracji zaciekawić również płeć przeciwną.



Aaaa zapomniałam podziękować Asi i Wioli za inspiracje i pozytywną,letnią energię do działania! Podaję wam kontakt do owych dekoratorek: wszak wesele ma się tylko raz w życiu - tak przynajmniej zakładamy:) Asia 503 306 568 Wiola 506 404 810


2 komentarze:

  1. Świetna sprawa polecę znajomej i na pewno skorzysta

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sala. Takie odcienie czerwieni i bieli świetnie się ze sobą komponują. Macie naprawdę dobry gust. :)

    OdpowiedzUsuń