piątek, 27 lipca 2012

Sztuczne ognie na przyjęciu weselnym - pokaz fajerwerków!

Czy każda z Was Drogie Kobiety marzyła o niezapomnianej chwili kiedy trzymając się za ręce, przy blasku księżyca,szepcząc sobie czułe słówka patrzycie w niebo i otrzymujecie jedno z najpiękniejszych wyznań: "Czy chcesz spędzić ze mną resztę życia...?".

Przyznam rozmarzyłam się trochę - poza tym przy natłoku powtórek w telewizji oglądanie brazylijskich telenowel daje o sobie znać. Śledząc losy każdej z długonogich i opalonych Fiorelii pragnienie namiętnej miłości odżyło! Ale rzeczywistość często jest zupełnie odmienna i romantyczne scenerie zdarzają się naprawdę od święta. 


Ostatnio całkiem przypadkiem nad pewnym ełckim jeziorem "natknęłam" się na znakomity pokaz fajerwerków. Wpadł mi wtedy szalony pomysł, aby takie widowisko zaprezentować gościom na weselu. Może nie z kilkuset tonowych ładunków tylko znacznie mniejszych gabarytów :) 


W każdym bądź razie możecie mi wierzyć na słowo - scena niczym z telenoweli może się ziścić! Przesyłam wam film z pokazu, który powiem szczerze był najpiękniejszym jaki kiedykolwiek widziałam w życiu i wywołam emocje jakich nie zapomnę do końca.




2 komentarze:

  1. Piękne fajerwerki też bym takie chciała mieć na własnym weselu ale o na pewno masę. kasy kosztuje

    OdpowiedzUsuń
  2. http://lamore.pl/biustonosze-c-1.html

    OdpowiedzUsuń